Blogger Layouts

MY SWEET CALENDAR

Cuteki ecards

CHIT CHAT :)

Tuesday 20 December 2011

CONFUSE & TOUCHING!

AIMAN ALIF,,kita kapel 13.9.2011,pada hari selasa..n wat masa sekarang kita da bertahan selama 4 bulan..h0pe boleh tahan sampai bila2..ak syg kat kau..ak tahu kau malu ngn perempuan,lagi pun sblm ni kita kawan je...lebih2 lagi bla kita da kapel lagi la kau malu kan..ak x kisah,cuma sekarang ni aku c0nfuse betul ke kau sayang kat ak??sebab perangai kau kat aku lain dari lain..even kau da janji kt aku kau x kn tinggalkan aku..ak sedih bila kau langsung tak text aku..n yang paling aku sedih,bila kau dtg sini td,kau x jumpa aku lgsung pun n lgsung x tegur ak..kau jumpa kawan baik kau je...dala,kau x bgtaw ak pun kau nak datang sini..ak kecik aty gila...tp biarlah,tu hak kau nak bgtaw ke tidak,ak x boleh paksa...ak just na tahu,sama ada kau sayang aku ke x??ak pernah asyik suruh kau lepaskan aku je,tapi kau yg terasa bila ak ckp mcm tu.then ari tu kita berdua da decide yang kita tetap akan kapel sampai bila2...ak x nak kehilangan kau...ak sayang kau sangat2..even aku sendiri x pasti apa perasaan sebenar kau kat aku..I MISS YOU..:'(
KECIK HATI !!!

0 comments: