Blogger Layouts

MY SWEET CALENDAR

Cuteki ecards

CHIT CHAT :)

Saturday 31 December 2011

TAHUN BARU & AZAM BARU

ASSALAMUALAIKUM,today first day in 2012


banyak kenangan pahit dan manis yang terjadi pada tahun 2011 dari awal tahun sehinnga lah akhir tahun...antara kenangan pahit ialah pasal AMIRUL..tak tahu lah kenapa semenjak kita orang putus langsung tak pernah bertegur n c0ntact pun..even kita orang putus sebab family dia...hubungan kita orang hanya bertahan selama 6 bulan je,dari 24/1/2011 - 31/6/2011...lepas dari tu,masing2 buat macam tak kenal..sampai dia pun bl0ck ak dr friend fb dy..oke,en0ugh pasal dia..sec0nd pasal kelas 4 sastera yang dulu awal tahunnya sentiasa happy tak kira masa n tak pernah bergaduh like family..bila dah akhir tahun masing2 keluar ego...gaduh sana sini,bermasam muka sana sini..h0pe tahun ni masing bersatu balik...third,kenangan yang paling pahit yang takkan pernah dilupakan ialah excident..peristiwa ni terjadi pada waktu malam dengan hujan yang turun dengan selebatnya..otw dari kampung nak balik rumah...kereta abis remuk depan belakang kiri kanan,semua lah..sekarang keretanya dalam pr0ses tengah repair,tak tahu lah bila siap..rasanya memakan masa yang lama...last,krisis dengan buah hati,aiman alif...sebenarnya,ak banyak kali minta putus dekat dia sebab beberapa perkara,tapi dia tak nak terima...n ada satu hari ni terjadi s0mething n ak mintak putus..dy langsung tak reply text ak n sampai lah my bff ckp dia terasa dengan aku sebab aku asyik suruh dia lepaskan aku je..n timbul lah rasa bersalah dalam hati ak..terus tet dia,minta maaf semua,tp dy langsung tak balas..then,ak pun give up ak suruh bff ak tolong,and finally baru lah dy text aku cakap'kita masih kapel lagi'
aku pun reply 'kita tetap akan kapel sampai bila2'..then dia reply????????????????????yang ni rahsia k..x boleh nak share...haha,pape pun ak syg kau la AIMAN ALIF..banyak lagi kenangan pahit yang terjadi tapi hanya ini yang mampu aku k0ngsikan..n n0w kenangan manis...kenangan manis bagi aku semua nya bersama dengan budak2 4 sastera terutamanya yang girls,n bersama family n siblings ak n bersama my best buddy,NURUL AINI n of c0urse bersama dengan fazlin,fana,farahin,nadia,unie,ayep and alin..terlampau banyak kenagan manis aku dengan mereka2 semua sampai tak larat aku nak tulis..

s0 harap tahun 2012 ni banyak lagi kenangan manis yang kita kecapi bersama..biasa lah,da final year kan..
azam baru aku,hanya aku je yang tahu..sebab azam baru je yang aku tak suka nak share dengan orang..maaf k..tata

0 comments: